Najczęściej zadawane pytania

W jakim systemie odbywają się płatności?

Faktury wystawiane są ostatniego dnia miesiąca w którym były realizowane dostawy lub w ciągu 7 dni dla dostawy jednorazowej

Płatności należy dokonać za pomocą przelewu bankowego w ciągu 14 dni od otrzymaniu faktury.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są w godzinach porannych lub według indywidualnych ustaleń.

Czy muszę angażować dodatkowe osoby do obsługi programu „owoce w pracy”?

Nie, nie potrzeba angażować personelu,ponieważ nasz dostawca dostarczy owoce prosto do firmowej kuchni lub na stołówkę tak, aby każdy pracownik miał dostęp i mógł się poczęstować.

Czy mogę mieć wpływ na rodzaje owoców w zestawie?

Tak, oczywiście. Skrzynki, które oferujemy są najbardziej popularne wśród naszych klientów lecz możemy także skomponować boxy indywidualne przygotowane pod Państwa preferencje.

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest darmowa

Co zyskam zapewniając owoce dla pracowników?

Korzyści z dostaw owoców dla pracowników jest mnóstwo.Zmotywują pracowników,poprawią samopoczucie,a przede wszystkim wpłyną korzystnie na ich zdrowie i poprawią odporność. Dzięki takiemu benefitowi poprawisz wizerunek swojej firmy na rynku pracy i zyskasz lojalność pracowników.

Czy muszę zamawiać owoce na cały tydzień?

Nie, dostawy mogą byc też 1,2 lub 3 razy w tygodniu. Często zdarza się,ze firmy wprowadzają w tygodniu” fruits day”,”owocowe poniedziałki” czy „bananowe środy” także częstotliwosc zamówień jest ustalana indywidulanie według Państwa potrzeb.

Czy mogę rozdzielić zamówienie tak, aby owoce były dostarczone do różnych lokalizacji?

Tak, jak najbardziej zamówienia mogą być dostarczone do różnych lokalizacji na terenie Warszawy.

Jak mogę zamówić owoce?

- Należy napisać do nas e-maila na adres: biuro@frugola.pl,
- Skontaktować się z nami telefonicznie,
Lub skorzystać z formularza dostępnego TU.

Czy mogę zamówić dodatkowe owoce/warzywa/soki/bakalie?

Tak, jak najbardziej. Realizujemy każde indywidualne zamówienie. Wystarczy napisać do nas na biuro@frugola.pl lub skontaktować sie telefonicznie.

W jaki sposób Frugola gwarantuje jakość owoców?

Wkładamy wiele zaangażowania w zakup owoców najlepszej jakości i w najlepszych odmianach. Doskonale znamy się na owocach i wiemy co o danej porze roku jes najsmaczniejsze Dokładnie sprawdzamy każdą partię i osobiście próbujemy owoców przed zakupem. Owoce są podwójnie selekcjonowane najpierw u naszego dostawcy później u nas podczas ręcznego pakowania do skrzynek.

Ile to kosztuje?

Na szczegółowe zapytania o wycenę odpowiadamy drogą mailową,ponieważ każda oferta jest indywidualnie przygotowywana. Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego w sekcji kontakt lub o bezpośredni kontakt z nami poprzez e-maila na adres: biuro@frugola.pl.

Informację jakich potrzebujemy to:
- Orientacyjna liczba pracowników lub ilość skrzynek w jednej dostawie (1 skrzynka przewidziana jest dla 40 pracowników)
- Ile razy w tygodniu będą realizowane dostawy.

Jakie są zalety owoców?

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) powinniśmy codziennie spożywać co najmniej 400 g owoców i warzyw podzielonych na minimum 5 porcji ,jednakże w dzisiejszych czasach gdy jesteśmy otoczeni produktami z dużą ilością chemii oraz wysoce przetworzonymi zapominamy o tym. Frugola dostarczy jedną z zalecanych porcji dziennie a dzięki owocom pracownicy zapewnią sobie pakiet energii i witamin co przyczyni się do poprawy stanu zdrowia. Owoce będą doskonałą alternatywą dla słodkich przekąsek i dań typu fast-food i można je spożywać bez obawy o dodatkowe kilogramy .

Dodatkowe pytania?

 

Napisz do nas!